+38(099) 1000-849
+38(093) 1000-849
+38(097) 1000-849
Страница 3 из 84 ПерваяПервая 123451353 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 21 по 30 из 831

Тема: Катушки - мыльницы, боченки и все все все..

  1. #21
    Senior Member Репутация: 33 Аватар для Eugene
    Регистрация
    03.11.2009
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    1,021
    Цитата Сообщение от srg Посмотреть сообщение
    Не думаю, машинки обидві високого класу, і ніц їм не буде, звісно якщо не пуляти унцію + постійно їхнє призначення легкі форелеві приманки, неогружена резина, піксі стара наівіть більш чітку спеціалізацію мала пітчінг легких басових резинок, нова більш універсальна - інший магфорс і як кажуть самі джапонці має краще себе показувати на дальному забросі. Хоча поняття дальність для цих катушок поняття відносне - все одно далі ніж 25-30 метрів кинути буде проблематично і причоною тому є та сама легка шпуля малого діаметру - вона легко стартує, але малий діамерт спричиняє більшу кутову швидкість в момент старту, а це в свою чергу і обмежить дистанцію.... Тобто це інструменти "ближнього бою" - такий собі скальпель в руках бейткастера. Це треба розуміти до того як приймати рішення про формування такої снасті - вона вийде далеко не універсальною!
    Я коквест суто з "естетичних" міркувань вибрав - класина бочечка в такому розмірі просто "конхветка" + є певний простір для тюнінгу....
    А какая связь между весом, диаметром, угловой скоростью и дальностью?

  2. #22
    Senior Member Репутация: 84 Аватар для winner40
    Регистрация
    03.01.2011
    Адрес
    Львов
    Сообщений
    477
    Цитата Сообщение от srg Посмотреть сообщение
    ??? не зрозумів .... напевне туплю
    це я не зрозумів який там може бути тюнінг)

  3. #23
    Senior Member Репутация: 33 Аватар для Eugene
    Регистрация
    03.11.2009
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    1,021
    Может и еще какой! Вот парочка контор.
    http://www.office-zpi.com/
    http://www.avail.jp/

  4. #24
    Senior Member Репутация: 84 Аватар для winner40
    Регистрация
    03.01.2011
    Адрес
    Львов
    Сообщений
    477
    Цитата Сообщение от Eugene Посмотреть сообщение
    Может и еще какой! Вот парочка контор.
    http://www.office-zpi.com/
    http://www.avail.jp/
    это уже по-моему для Майклов Джексонов,что с ними-на дискотеку ходить?

  5. #25
    Senior Member Репутация: 33 Аватар для Eugene
    Регистрация
    03.11.2009
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    1,021
    Виктор, не перфекционист ты просто...))

  6. #26
    Senior Member Репутация: 84 Аватар для winner40
    Регистрация
    03.01.2011
    Адрес
    Львов
    Сообщений
    477
    Цитата Сообщение от Eugene Посмотреть сообщение
    Виктор, не перфекционист ты просто...))
    не перфекцоинист ездит на копейке и ловит на Салмо микро-джиг с отломанной вершинкой... с риёби заубер с отломанной ручкой

  7. #27
    Senior Member Репутация: 33 Аватар для Eugene
    Регистрация
    03.11.2009
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    1,021
    Нет этот тип людей имеет отдельное название...

  8. #28
    Senior Member Репутация: 15
    Регистрация
    06.10.2010
    Адрес
    Львів
    Сообщений
    337
    Цитата Сообщение от Eugene Посмотреть сообщение
    А какая связь между весом, диаметром, угловой скоростью и дальностью?
    складне питання - описати точну математичну модель не берусь, та й то мої пояснення суто ІМХО, я не кадилат фізико-математичних наук на сусідніх ресурсах до дир заговорили ці питання, але на загал працюють такі фактори:
    - чим більший діаметр верхнього витка на шпулі, тим менша кутова швидкість при старті, однакова приманка матимиме однакову лінійну швидкість, але шпулі з різним діаметром верхнього витка отримають в результаті різну кутову швидкуість
    - чим більший діаметр верхнього витка на шпулі, тим більший момент інерції самої шпулі, тобто потрібен більший момент сили
    - чим більший діаметр верхнього витка на шпулі, тим більше плече прикладання моменту сил від розігнаної приманки
    - чим більший діаметр верхнього витка, тим більша маса заповненої шпулі
    - чим тонший шнур тим менша швидкість зменшення ефективного діаметру верхнього витка по мірі сходу шнура під час польоту приманки, впливає на форму потрібної кривої тормозного зусилля.
    - чим більша кутова швидкість старту, тим більше тормозне зусилля розвине динамічний тормоз, при чому по певному рівнянню залежить від кутової швидкості шпулі
    - чим менша маса тим легше шпуля стартує
    - чим більша маса тим більше інерція і відповідно запас потенціальної енергії після розгону шпулі.

    Вважажючи що розміро шпулі і її маса все таки повязані, математична модель виходить доволі складна.
    Тому і мають електрички певну перевагу - дозволяють "відвязати" форму тормозної кривої від кутової швидкості шпулі - по суті дають можливість накопичити шпулі потрібну потенціальну енергію в пешій фазі забросу, і по мірі падіння швидкості польоту підторможувати шпулю, але виходячи з лінійної швидкості приманки а не кутової швидкості шпулі.
    "fish doesn't think, because fish knows everything..."

  9. #29
    Senior Member Репутация: 15
    Регистрация
    06.10.2010
    Адрес
    Львів
    Сообщений
    337
    Цитата Сообщение от winner40 Посмотреть сообщение
    это уже по-моему для Майклов Джексонов,что с ними-на дискотеку ходить?
    весь тюнінг шпуль, тормозів, підшипників - суто технічний і покликаний підігнати певні фізичні параметри системи шпуля-шнур-приманка-динамічний тормоз якомога ближче до ідеальних....
    Тобто получити ту саму дальність і опустити нижній тест приманки.
    "fish doesn't think, because fish knows everything..."

  10. #30
    Senior Member Репутация: 33 Аватар для Eugene
    Регистрация
    03.11.2009
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    1,021
    Цитата Сообщение от srg Посмотреть сообщение
    складне питання - описати точну математичну модель не берусь, та й то мої пояснення суто ІМХО, я не кадилат фізико-математичних наук на сусідніх ресурсах до дир заговорили ці питання, але на загал працюють такі фактори:
    - чим більший діаметр верхнього витка на шпулі, тим менша кутова швидкість при старті, однакова приманка матимиме однакову лінійну швидкість, але шпулі з різним діаметром верхнього витка отримають в результаті різну кутову швидкуість
    - чим більший діаметр верхнього витка на шпулі, тим більший момент інерції самої шпулі, тобто потрібен більший момент сили
    - чим більший діаметр верхнього витка на шпулі, тим більше плече прикладання моменту сил від розігнаної приманки
    - чим більший діаметр верхнього витка, тим більша маса заповненої шпулі
    - чим тонший шнур тим менша швидкість зменшення ефективного діаметру верхнього витка по мірі сходу шнура під час польоту приманки, впливає на форму потрібної кривої тормозного зусилля.
    - чим більша кутова швидкість старту, тим більше тормозне зусилля розвине динамічний тормоз, при чому по певному рівнянню залежить від кутової швидкості шпулі
    - чим менша маса тим легше шпуля стартує
    - чим більша маса тим більше інерція і відповідно запас потенціальної енергії після розгону шпулі.

    Вважажючи що розміро шпулі і її маса все таки повязані, математична модель виходить доволі складна.
    Тому і мають електрички певну перевагу - дозволяють "відвязати" форму тормозної кривої від кутової швидкості шпулі - по суті дають можливість накопичити шпулі потрібну потенціальну енергію в пешій фазі забросу, і по мірі падіння швидкості польоту підторможувати шпулю, але виходячи з лінійної швидкості приманки а не кутової швидкості шпулі.
    Со многим не согласен, но спорить не буду. Для таких споров есть Харьковский Спиннинг, есть там энтузиасты способные поспорить! ))))

Страница 3 из 84 ПерваяПервая 123451353 ... ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. Ремонт катушки
    от соболь в разделе Катушки
    Ответов: 17
    Последнее сообщение: 13.11.2012, 21:34
  2. Катушки CENTER PIN
    от Eugene в разделе Бейткаст
    Ответов: 25
    Последнее сообщение: 07.06.2012, 19:54
  3. Катушки St.Croix
    от bezrov в разделе Катушки
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 14.08.2011, 19:04
  4. Тип катушки?
    от Игорь в разделе Катушки
    Ответов: 56
    Последнее сообщение: 02.05.2011, 08:05

Метки этой темы

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Понравился наш сайт? Поддержите нас ссылкой:
Rambler's Top100